יום שני, 25 באפריל 2011

פירוק מכשיר תמי 4 - תמונות

אז....
אולי זה לא כ:כ מעניין אבל אם זה יעזור למישהו אז זה כבר שווה את זה.

הייתי צריך להחליף את הפיה של מכשיר התמי 4 שלי, ולא היה לי כח לחכות שבוע עד שטכנאי יגיע.
אז החלטתי לעשות את זה לבד, צילמתי לכם את התהליך.

מסתבר שזה לא כ"כ פשוט כמו שהייתם חושבים, צריך לפרק בערך חצי מכשיר בשביל להחליף את הפיה

התחלתי להוריד את הדפנות הצדדיות
לקח לי הרבה זמן למצוא את שני הברגים המוסתרים האלו שבתמונה:

כמו כן צריך להוריד את הברגים מהמקומות המסומנים בתמונות (צילמתי אחרי שהוצאתי את הברגים)


אח"כ להוציא את הברגים מלמעלה
 פרקתי בעדינות את שני החיבורים של המסך ומרכז השליטה (לא צילמתי את זה)
ופתחתי את שני הקליפסים האלו (הם מאד קשים, הייתי צריך להפעיל הרבה כח)

אח"כ פתחתי את ההברגה הזאת כדי שיהיה לי יותר גישה (המכשיר די צפוף)
 מאותה סיבה משכתי גם את התושבת של הפילטר למעלה קצת.

משכתי החוצה את החלק הפנימי של הפיה זה שאתם רואים כאן והחלפתי אותו בחלק חדש

וגם הוצאתי והחלפתי את הפלסטיק הכסוף שבתמונה
וזהו
עכשיו נשאר רק להוסיף את המכסה הקטן על זה וסיימנו

152 תגובות:

  1. המון המון תודה על ההסבר.
    הצינורית של המים הקרים בתמי 4 שלי התפרקה וכל המים הקרים נזלו מלמטה בכל פעם שמזגנו כוס. אומנם לא הצלחתי לפתור את הבעיה בסופו של דבר, אבל לפחות חסכתי שעה בלנסות לפרק את התמי 4...
    דרך אגב, אי אפשר להוציא את החלק העליון שאתה מראה בתמונה הראשונה אלא רק לאחר פירוק כל שאר הברגים... אולי כדאי להזכיר את זה....

    תודה,
    יובל

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על ההערה! יתוקן
      שמח לעזור.

      מחק
    2. שלום יובל יש לי את אותה הבעייה שהצינור מיים קרים יוצא ממקומו כול פעם מחדש הבנתי שגם לך הייתה את אותה הבעייה מה היה הפיתרון ?

      מחק
    3. שלום יובל יש לי את אותה הבעייה שהצינור מיים קרים יוצא ממקומו כול פעם מחדש הבנתי שגם לך הייתה את אותה הבעייה מה היה הפיתרון ?

      מחק
    4. עבר קצת זמן... אבל מאיפה קונים את הפייה שהחלפת?

      מחק
    5. תודה רבה,הפירוק קצת מורכב אבל מוסבר היטב , כך תיקנתי את נזילת המים הקרים!

      מחק
  2. שלום. תודה רבה על ההשקעה בתמונות וההסברים. אין כמו האינטרנט ואנשים כמוך שתורמים למאגר הידע העצום הזה. ההסבר והתמונות עזרו לי מאוד במציאת נזילה בצינורות של המסנן. אני נפרדתי מחברת תמ"י4 ורכשתי עוקף מסנן פשוט+מסנן תיקני שהותקן מתחת לכיור ביציאה של הברז שמספק מים לתמ"י4. כעת אני לא תלוי בשודדים האלו ורוכש לי מסנן תיקני (מבחינת צורה גודל ומחברים)

    דני

    השבמחק
  3. שלום דני.
    תוכל לתת קצת יותר פרטים על המערכת העוקפת?
    דגמים, מחירים, היכן ניתן לרכוש...

    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום zilbermm29,
      הסרטון הבא מדגים איך לעקוף את הסנן של תמי4
      http://www.youtube.com/watch?v=ApbWwAnOHeg
      אפשר לקנות את זה כאן:
      http://www.waterstore.co.il/Product.aspx?ProductID=295
      מחיר הסנן בלבד עומד על 70 -80 שח
      המערכת המלאה 180 שח לא כולל משלוח

      בהצלחה

      מחק
  4. תודה על המדריך הנהדר
    אני נגד המערכות הממשוכללות והיקרות למזיגת מים, קבלתי בירושה תמי4 פמלי (מהחמותי שהתקדמה עלק לפרימו). כך שהחלטתי לנסות במה מדובר כמובן בלי להשקיע יותר מדי. (אז הוא יעבור ישר לפח אשפה.)
    השאלה שלי, איפה מוצאים את חלקי החילוף התואמים לתמי4? הכוונה לפיה, כיסויי פלסטיק ובכלל

    השבמחק
  5. למה היית צריך להחליף את הפיה מה הייתה הבעיה?

    השבמחק
  6. מים נוזלים מהפיה החמה ברתיחה לפעמים שלוחצים על מים חמים שתי הפיות מוציאות מה קורה פה

    השבמחק
    תשובות
    1. האם יש תשובה לגביי התקלה? יש לי בדיוק אותו דבר

      מחק
  7. יש משהו ? מישהו מצא איפה אפשר לקנות רק פיה?

    השבמחק
  8. מישהו יודע איך מתקנים נזילה בתמי 4 פרימו?
    כאשר אני לוחץ על המים הקרים, נהיית לי שלולית ליד המתקן.

    השבמחק
  9. ראשית תודה לטכנאי המוכשר שמצא את הברגים :-)

    יש עוד בורג למעלה שלא מוקף בעיגול ליד המנורה
    הברגים של המעטפת מאוד קטנים ודורשים מברג קטן (פיליפס) וסגורים מאוד חזק
    אצלי יש נזילה מהמכשיר כתוצאה מ"הזעה" של מיכל הקירור, הרחקתי את המכשיר מהקיר ו...מחכה שאוגוסט יעבור
    בהצלחה

    השבמחק
  10. אחי עזרת מאד וחסכת המון זמן בלמצוא את הברגים :)

    דרך אגב למי שלא יודע עדיין יש אפשרות לקנות מעקף למסננים היקרים של תמי 4 ולא לרכוש מהםפ ב 300 ש"ח כל פעם מסנן.
    אני מצרף לינק:
    http://www.waterstore.co.il/Category.aspx?CatCode=12

    השבמחק
  11. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  12. אינפורמציה טוב ומאוד מועילה. האם משהוא יודע כיצד אני פותר את בעיית החימום או ליתר דיוק חוסר מים חמים - תקלה מספר 6

    השבמחק
    תשובות
    1. תקלה 6 אצלי הייתה חיישן גובה מים. בעת החלפת מכלול מיכל החימום חיברתי את חיישני הגובה לא לפי הצבע. יש פס לבן קטן על אחד המחברים הוא הולך לחוטים הלבנים. אם מחזיקים הפוך הפס לא נראה, יש לחפש אותו. בכל אופן סבלתי מתקלה 6 ומתופעות מוזרות אחרות כמו תקלה 20, אין חימום, אין קירור וכדומה עד שיישרתי את ההדורים.
      עכשיו הכל טוב. בהצלחה

      מחק
  13. כמה דברים:

    1- הלינק הזה עזר לי המון- פירוק של חמש דקות בעזרת התמונות.
    תודה רבה!

    2- לעוקף מסננים יש O-RING (אטמים שחורים מגומי) בעל עובי קטן
    משמעותית מן המקוריים שעל המסנן המקורי (לא לזרוק אותם!)
    דבר שיוצר נזילה עם הזמן נראית כשלולית קטנה על השיש מתחת
    לתמי 4. החלפת האטמים (4 סה"כ) במקוריים פוטרת את הבעיה.

    3- בהרמה של בית המסננים יש סיכוי טוב לשבירה של שסתום
    אל-חוזר קווי(לבן קטן בצורת כפתור, מתחבר אחרי הברז
    החשמלי).
    למקרה הזה יש להצטייד בחתיכה קטנה של צינור תמי 4 שחור.
    פשוט לחבר ישירות לברז, האל-חוזר מיותר מיותר!!

    4- מהסתכלות במנגנון ניתן לחבר את כניסת ההזנה של המים ישירות ליציאה מבית המסננים ללא שום חלקים נוספים, פשוט לחתוך את הצינור ולחבר למחבר המהיר של כניסת המים (אחרי הברז החשמלי). פתרון זה יחסוך קנייה של עוקף מסננים וסיכוי לדליפות.

    שוב תודה רבה למפרסם הלינק!
    ולא למונופול של שטראוס!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. הדברים שלך מאוד סופר נכונים, ישנה בעיה עם המעקף, הוא מתרומם לא יושב טוב וגורם לנזילות, חבל שבסרטונים למינהם לא מראים איך זה עובד ולא רק איך מחברים, המעקף נתפס רק בצד אחד בצד הקליק ובצד השני הוא מתרומם גורם לנזילות ,ללחץ נמוך עד הפסקת הזרימה ולשריקות.

      מחק
  14. היי אני בעיצומו של שיפוץ תמי 4 - היכן קנית את הפייה הכסופה ?

    השבמחק
  15. אני רוצה להוסיף תמונות לבלוג- אני פרקתי את התמי שלי לאחר שהיה לי טעם לואי במים - מעין פלסטיק - אז פרקתי את המיכל מים חמים - ביצעתי ניקוי יסודי במיכל מים קרים מכוון שאי אפשר לפרק לגמריי
    נותר לי רק להרכיב אהל אני רוצה להחליף כמה חלקים על הדרך לפי נרשימה מטה
    1 מכסה כסוף עליון
    2 בית פיה כסוף
    3 מיכל מים חמים
    4 שסתום אל חוזר מים חמים
    5שסתום אל חוזר מים קרים
    - אשמח אם משהוא יכול לשלוח לינק לחנות או אתר שמוכר חלפים לתמי

    אגב - אם אני רוצה לעלות תמונות מהפירוק שלי - האם אפשר כאן או לפתוח בלוג חדש ?

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום רב ראיתי את התגובה שלך, אודה לך מאוד אם תשלח לי את התמונות של פירוק מיכל המים חמים חמים של התמי 4.
      בתודה מראש
      יאיר.

      מחק
  16. מאיפה קונים את כל החלקים בזול? למשל את הכיסוי לבית המים וכדומה

    השבמחק
  17. אין מושג - אני גם צריך - חשבתי לקנות משומש ממשהוא לחלקים

    השבמחק
  18. פרקתי ותיקנתי נזילה פשוט אחד הצינורות התנתק ממקומו
    תודה על העזרה בפרוק הפנלים

    השבמחק
  19. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  20. אני השתמשתי בהנחיות לפירוק ואכן עזרו מאוד. זאת לאחר שהמעקף פסק לתפקד בהדרגה (בתחילה נשמעו שריקות ולבסוף מים הפסיקו לעבור).
    ניטרלתי לחלוטין את תושבת הפילטר ע"י עקיפה שעשיתי בצנרת כך: חתכתי את הצינור מברז הכניסה הראשי לכניסת הפילטר וחיברתי אותו ישירות לברז הבורר חמים-קרים במקום צינור היציאה מהפילטר. קטרי שני הצינורות זהים ולכן אין צורך באביזרים נוספים.
    הפירוק הנדרש לשם כך הוא של שני מכסי הצד בלבד והמכסה העליון.
    חשוב:
    1. יש לבצע החיתוך קרוב ככל האפשר לכניסת הצינור לפילטר (ורחוק ככל האפשר מברז הכניסה). כך נשאר מספיק אורך-צינור שמחובר לברז הראשי, שיגיע לנקודת החיבור המיועדת, ואין צורך בהארכתו.
    2. לאחר החיתוך צריך לנתב מחדש את צינור הכניסה כדי שיגיע לנקודת החיבור החדשה שלו. עשיתי את ע"י פירוק ברז הכניסה (טריקי), משיכתו עם הצינור וניתובו מחדש בסיוע שפיץ פלייר. אבל ייתכן שאפשר אחרת.
    3. במהלך העבודה יש להשגיח שלא לפגוע בצינורות הנחושת של המקרר.
    תודה ובהצלחה.

    השבמחק
  21. במכשיר שלי כשאני לוחץ על לחצן מים קרים יוצאים מים פושרים.
    אני משער שזה יכול להיות מחיישן טמפ' או משהו כזה.
    בנוסף, בצג נראה כאילו המים הקרים ריקים (האינדיקטור בתחתית).
    יש למישהו מושג או כיוון לבדיקה ותיקון בצורה עצמאית?

    השבמחק
    תשובות
    1. אומנם עבר המון זמן אבל גם לי יש את אותה הבעיה, זוכר איך תיקנתי אותה בזמנו?

      מחק
  22. כיצד מקבלים את ההוראות הנ"ל עבור תמי 4 - פרימו

    השבמחק
  23. ברשותי תמי 4 פמילי. היום הפסיקו לצאת מים, חמים או קרים. שמתי לב שנורת UV הייתה אמורה להיות מוחלפת לפני 20 יום. האם זו הסיבה?
    החלפתי נורה, אך אני לא מצליח להגיע למסך של "נורה חדשה". מישהו מכיר את הבעיה?

    השבמחק
  24. ווא תודה רבה, זז כנראה צינור ונזל התמי 4 בזכות ההסבר שלך והתמונות הצלחנו לטפל בבעיה בקלות, תודה רבה :)

    השבמחק
  25. מי שצריך חלקים לתמי 4 אז שיפנה אלי למייל או דרך הפורום

    השבמחק
    תשובות
    1. אני צריך מנורה לתמי 4 פמלי. כמה עולה???

      מחק
    2. שלום. שמתי מעקף לתמי 4 טאצ והמכשיר מצפצף כאשר לוחצים על הוצאת מים. איך פותרים את הבעיה.
      אלי

      מחק
    3. תבדוק אולי המנורה שרופה

      מחק
    4. תבדוק אולי המנורה שרופה

      מחק
    5. אני צריך חלקים לתמי 4. מה המייל שלך?

      מחק
    6. שלום יאיר, מה המייל שלך

      מחק
  26. שלום יש לי תמי 4 פמלי וצריך להחליף שסתום אל חוזר למים הקרים איך מחליפים האם אפשר לבד ואיפה קונים את החלק? הרבה תודות

    השבמחק
  27. שלום יש לי תמי 4 פמלי וצריך להחליף שסתום אל חוזר למים הקרים איך מחליפים האם אפשר לבד ואיפה קונים את החלק? הרבה תודות

    השבמחק
  28. מי יכול לעזור . תמי 4 פמילי אין מים חמים , למרות שמנורת בקרה דולקת ?? תודה רבה

    השבמחק
  29. תודה על ההסברים. אצלי הבעיה היתה שבכל כוס מים קרים (בלבד) שמזגתי, זרמה כמות של חצי כוס ישירות למיכל הניקוז. מהר מאוד המיכל התמלא והשיש התמלא במים...
    אני לא מומחה, ואל תתיחסו למקרה כיעוץ, אבל מסתברר שמעל המיכל שבתוכו יושבת נורת ה UV יש שסתום שחור גלילי אליו מחובר צינור שקוף ישירות לתא הניקוז. השסתום היה סתום באבנית ולא תפקד כמצופה. שלפתי אותו בזהירות במשיכה (מחובר לצינורית משני כהכיוונים) ניערתי אותו קצת והכנסתי אותו לכוס מים עם כף מלח לימון. וחיכיתי חצי שעה. בזמן זה יצאו מהשסתום בועות וחתיכות אבנית (צריך למקם אותו שקוע בכוס בזוית שרואים את הבועות). שטפתי והחזרתי את השסתום, הזרמתי מים לניקוי במערכת והכל הסתדר. שוב אציין - אני לא מומחה, בקלות אפשר לשבור חלק ולהסתבך אז אני לא ממליץ לנסות לבד :)

    השבמחק
  30. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  31. כל בעיה בתמי על 4 שלכם. יש טכנאי מאוד מקצועי בשם ארתור. תחפשו בפייסבוק. ״מים פלוס״ 0542282266

    השבמחק
  32. אני מרתיח מים בתמי 4 וכאשר ממלא מים חמים נוזל לי מים מהתחתית מה זה יכול להיות????

    השבמחק
    תשובות
    1. בתור התחלה, נתק את התמי 4 מהחשמל, ייבש אותו ככל הניתן, חבר את התמי 4 לחשמל ונסה לאתר את מקור הנזילה.
      ייתכן ויש הצטברות אבנית בצינור שמוביל לדוד או ממנו. במקרה הזה, נתק את הצינור נקה אותו עם חומץ/מסיר אבנית אחר.

      מחק
    2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    3. צביקה שלום
      פירקתי את המיכל חימום בתמי 4 פמילי נקיתי אבנית עם מלח לימום והחזרתי

      כרגע כשאני ממלא מים בכוס אני רואה מהרגשים נזילה של מים
      מה עושים

      מחק
  33. מישהו מצא מאיפה ניתן לרכוש חלקים בכלל ופיה בפרט?

    השבמחק
  34. מישהו מצא מאיפה ניתן לרכוש חלקים בכלל ופיה בפרט?

    השבמחק
  35. מישהו מצא מאיפה רוכשים את הפיה שמעלה קורוזיה?

    השבמחק
  36. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
    תשובות
    1. בהרבה מהמקרים אנחנו מזמינים טכנאי והוא פותר את הבעיה בלחיצת כפתור, אז למה לשלם סתם עבור קריאת שרות אם אפשר לפתור את הבעיה בשיחת טלפון אחת.

      התקשרו עכשיו ותחסכו את כספכם!
      שלום לכולם, אשמח לתת ייעוץ טלפוני חינם לכל מי שמעוניין ללא תמורה, על מנת לחסוך לכם תשלום עבור קריאות שרות מיותרות.
      פרש בר - שיווק מתקני שתייה, מערכות טיהור והשבחת מים.
      פרש בר - מתמחים בשיווק והתקנה של מיטב הטכנולוגיות לסינון וטיהור המים,
      עבור המגזר המוסדי, העסקי והפרטי - וכל זאת תוך הקפדה על שירות אדיב
      ומקצועי ובמחירים הכי טובים!

      לפרטים והזמנות:
      טל':072-2111119
      פקס: 072-2579701
      מייל: freshbar22@gmail.com
      אתר אינטרנט: www.fresh-bar.co.il

      מחק
  37. אני חושב שאוכל לבצע את החלפת הפיה לבד, רק נדרשת לי פיה, יודע מאיפה ניתן לרכוש?

    השבמחק
  38. אני חושב שאוכל לבצע את החלפת הפיה לבד, רק נדרשת לי פיה, יודע מאיפה ניתן לרכוש?

    השבמחק
  39. חלפים לתמי 4 ניתן לרכוש בדובין http://www.dubin.co.il/items~233.htm

    השבמחק
  40. נכון אבל לא את פיית המזיגה...
    יש מקום שכן ניתן לרכוש פיית מזיגה?

    השבמחק
  41. שלום לכולם,
    עזרה בבקשה!
    יש לי תמי 4 פמילי ולאחרונה שמתי לב שנקווים מים מתחתית המכשיר ומציפים את השיש.
    פתחתי את המכשיר והצלחתי למצוא את מקור הנזילה, בחיבור בין הצינור שמוביל מים חמים אל מיכל המים. (הנזילה מתרחשת רק כשמוזגים מים חמים)
    צירפתי תמונות להמחשה, החץ מצביע על הנזילה.
    שאלתי היא: איך אני מתקן את הבעיה, האם החיבור של הצינור הוא בעייתי? האם עלי לקנות את זה:
    http://dubin.co.il/sg_product~WO8928~233~0.htm
    או לא?
    תודה רבה

    https://s17.postimg.org/wr7lduv23/20160917_151012.jpg
    https://s17.postimg.org/x58xdgf5n/20160917_151052.jpg

    השבמחק
    תשובות
    1. אי אפשר לראות את התמונות חבל ..
      יש לי בעיה יש לי צינור שניקאה שהוא התנתק ואז כל המיים נוזלים לשיש ..

      מחק
  42. שלום,
    1. יש לי מכשיר תמי 4 פרימו ובזמן האחרון יוצאות חתיכות אבנית במזיגת מים חמים. מישהו יודע לסייע לי בפתרון הבעיה?
    2. יש לי מעקף למסנן וגם אצלי התחילו לאחרונה שריקות. זה נובע מכך שהמעקף המורכב במקום הסנן לא יושב. אני פתרתי את זה ע"י הידוק המעקף בעזרת אזיקון דק. יש חריץ קטן בתחתי התושבת של הסנן המקורי.
    שבוע נפלא ותודה מראש

    השבמחק
  43. שלום
    קודם כל רציתי להגיד כל הכבוד על ההסברים
    יש לי מכשיר מסוג פמילי שעשיתי לו מעקף
    המכשיר עבד מצויין עד לא מזמן שהתחילה להופיע תקלה והמים לא יוצאים מספר התקלה שמופיע הוא T-6 3,38 ברגע שהיא מופיעה לא יוצאים מים והמכשיר מצפצף
    יש למישהו רעיון ממה זה יכול להיגרם? ישנם מצבים שהתקלה נעלמת והכל עובד כרגיל לאחרונה זה קורה יותר

    המון תודה על העזרה

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום, מצאת פתרון לציפצופים ?
      אצלי המכשיר מצפצף ומהבהב כשמחבר אותו לחשמל .

      מחק
    2. לא מצאתי את הסיבה עדיין בחיפוש ממה זה נגרם כבר פירקתי את כולו

      מחק
    3. לא מצאתי פתרון לצערי

      מחק
    4. מצאתי פתרון אבל זה מבטל את הנורת uv שככול הנראה המעגל שלה מקצר... נכנסים לתפריט טכנאי ופשוט מבטלים את הנורה בהגדרות

      מחק
  44. יש לי תמי 4 קלאסי עם תקלה מספר 2 מישהו יודע מה זה אני חייב את העזרה שלכם

    השבמחק
  45. יש לי תמי 4 קלאסי עם תקלה מספר 2 מישהו יודע מה זה אני חייב את העזרה שלכם

    השבמחק
  46. בקשר לציפצופים, צריך לאפס את המכשיר כאשר המנורת UV בחוץ ואז והחזיר, אצלי זה עבד

    השבמחק
  47. מים פלוס 054-2322616 שרות לכל המטהרי מים

    השבמחק
  48. תראה כבר 2017, ותודה. פוסט נדיר וחיוני.

    השבמחק
  49. שלום לכולם, אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי עם בעיה בתמי 4.
    לפני כמה ימים שמתי לב שמים נוזלים מהחלק התחתון של המתקן על השיש בעת לחיצה על מים קרים, ואינם יוצאים מהפיה של המתקן. פירקתי את המתקן וראיתי שהצינור המוביל את האויר ממיכל המים הקרים התנתק ולכן מים נזלו. הידקתי באמצעות אזיקונים את הצינור ובדקתי שזרימת המים הקרים פועלת כרגיל ולא נוזלים מים מלמטה. לאחר שהרכבתי חזרה את המתקן והשתמשתי פעמים אחדות בלחצן המים הקרים, הבעיה חזרה שנית - מים נזלו מלמטה שוב. האם מישהו יודע כיצד ניתן לפתור את הבעיה? אשמח להמלצות ועזרה בנושא מנסיון אישי. תודה רבה מראש לעונים!

    השבמחק
  50. כנראה שהשסתום אל חוזר ממיכל המים הקרים אל צינור העודפים
    נתקע על מצב פתוח, סביר להניח בגלל אבנית.
    נסה לפרק אותו להשרות אותו בחומץ למאכל לנער לשטוף אותו ולהרכיב חזרה

    השבמחק
  51. תודה רבה לך על המענה והעזרה!
    האם אתה מתכוון לשסתום שחרור האוויר? (חלק שחור המחובר לצינור היוצא ממיכל המים הקרים אל מיכל המים העודפים).

    השבמחק
  52. ...כנראה שכן,
    בפרימו הצינור הזה לא חוזר למיכל עודפים אלא מוצב חופשי לכיוון החלק האחורי במכשיר, שם המים מתאיידים מהחום.
    תפרק את השסתום ( ניתוק שני צינורות) ותנשוף דרך הפיה כל פעם מכיוון אחר , בצד אחד אתה אמור להרגיש התנגדות, אם נכשל בצע את התהליך מההודעה הקודמת.
    מקווה שזו אכן הבעיה...

    השבמחק
  53. לאחר בדיקה נוספת של השסתום, נראה כי הוא תקין לחלוטין.. ובכל זאת הצינור מתנתק למרות האזיקונים ששמתי.
    יכול להיות שהבעיה הינה ברגש הטמפרטורה של מיכל המים הקרים?
    (חשבתי על כך שיכול להיות שמיכל המים הקרים קופא מבפנים ולכן מים יוצאים מהצינור בלחץ חזק וגורמים לניתוק הצינור מחדש).
    שוב תודה על המענה וההתייחסות!

    השבמחק
    תשובות
    1. אם פתרת את הבעיה אשמח שתדריך אותי.אותה .בעייה .תודה 050-7906881

      מחק
  54. https://www.b144.co.il/b144_sip/4A1404134470655D4C1006104672635C4F.aspx

    השבמחק
  55. איפה בכלל מסיגים פיה של תמי 4 חדשה ??
    מה העלויות?

    השבמחק
  56. היי ,
    יש לי תמי 4 פאמילי , בימים אחרונים אינו מוציא מיים , חשבתי מכיוון שלא הוחלף נורה uv & סנן לכן קניתי ערכת סנן ונורה ,
    למרות כל זאת עדיין אינו מוציא מיים רשום לי על הצג של המסך T-3 6.45 האם משהו יודע מה זה אומר ?
    האם יש דרך לתקן ?
    מחכה לתגובתכם !!!

    השבמחק
  57. שלום,
    קיבלנו מהמשפחה מתנה תמי 4 פמילי שבוודאות תקין. חיברנו אצלנו בדירה ויש דילאיי של כ30-40 שניות שצריך ללחוץ רצוף עד שיוצאים המים. מחמם ומקרר כראוי. שמנו לב שיש טיפטופים קלים של מים אל תא הניקוז כשממתינים ליציא המים הקרים.
    מי יודע לכוון אותי?
    תודה

    השבמחק
  58. תמי 4 פרימו
    עם מעקף סנן
    מים קרים הפסיקו לקרר
    לאחר החלפת נורה מקבלים הודעה
    החלף מסנן סנן הוחלף משהו כזה והמכשיר לא מגיב מאז כלל
    זה קרה לאחר שלחצנו בתפריט טכנאים על כרטיס סים
    אשמח לעזרה המכשיר מושבת
    תודה רבה

    השבמחק
  59. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  60. לפני מס' ימים התמי 4 פמילי שלי (משנת 2009) התחיל להוציא מים חמים עם ריח כמו של פלסטיק שרוף.
    אתמול פירקתי אותו לגורמים וגיליתי כי המיכל מים חמים (זה עם גוף החימום)
    היה מלא בשבבים (אולי אבנית אולי משהו מהדפנות של המיכל) ומשם בא הריח הדוחה וגם המים היו עכורים.

    רכשתי היום מיכל מקורי (עם גוף חימום ורגש קצר+ארוך) של תמי 4 והרכבתי אותו.
    לאחר שהכול חובר הפעלתי את התמי 4 (כפתור החימום מאחור היה דולק).
    לאחר כדקה של שימוש שמתי לב שמים לא יוצאים בכלל (כנראה שהמגע של ברז הכניסה החשמלי בתמי 4 היה משום מה רופף.
    הדוד מים החמים של התמי 4 היה ללא מים והיה רותח.
    מייד כיביתי את המכשיר (היה דלוק ממש דקה).
    פירקתי שוב, הרכבתי שוב ופתאום המים התחילו לצאת.
    אבל עכשיו- שמתי לב שיוצאים מים קרים בצורה תקינה (מים קרים) , אך המים החמים אינם חמים כלל.
    שמתי לב גם שמאחורה התמי 4 מתחמם מאוד - אני מדבר על צלעות הקירור מאחורה כשהתמי 4 סגור ומורכב.

    1. המכשיר שלי משנת 2009 ומעולם לא היתה בו תקלה.
    2. אני חושד כי ישנה תקלה באיזשהו כרטיס שגורם למיכל החימום לעבוד כל הזמן ושזה מה שגרם מקודם לכל השבבים/חלקיקים (אולי אבנית) וגרמו לריח הרע וגם לצבע שיצא מהתמי 4.


    אשמח לעזרתכם !!!

    השבמחק
    תשובות
    1. יתכן שבנפעלה ראשונה אחרי ההחלפה לא כיבית את מפסק החימום מאחור ואז גוף החימום קיבל מתח כשלא היו מים מה שגרם לו להשרף מיד? תבדוק התנגדות על גוף החימום או צריכת זרם בחימום - צריך להיות שינוי משמעותי בזרם בשעון החשמל שבארון החשמל. בהצלחה

      מחק
  61. שרפת את הגוף חימום צריך לדאוג שהמפסק כבוי עד לאחר הזרמת מים לתוך המיכל החם דרך לחצן מים חמים ורק לאחר מכן יש להפעיל המפסק חימום

    השבמחק
  62. מישהו יודע מה אומר error 3 במכשיר בדגם טאצ?? ברז מים חמים עובד ,ברז מים קרים לא מתפקד .נורת ה uv הוחלפה והמכשיר מזהה שהותקנה כראוי .במקרים מסוימים אחרי ניתוק מחשמל המכשיר עובד 5 שניות עד שמופיעה שוב התקלה והברז של המים הקרים מתפקד והמים יוצעים קרים.

    השבמחק
  63. שלום,
    רכשתי יד שניה (מכשיר פמילי) יחסית מצב טוב שימש את הבעלים הקודמים כ-5 שנים. מנורה וסנן הוחלפו לא מזמן , בפיה יש אבנית וברצוני להחליפה.
    בנוסף אשמח אם מישהו יוכל לשתף מה נדרש לנקות בטרם שימוש במכשיר יד שניה? והיכן ניתן לרכוש חלקי חילוף?

    השבמחק
  64. יש לי תמי 4 פרימו. לאחר הפעלת מים חמים כאשר 2 הנורות אדומות נדלקות, נפסק הרתחת המים למספר שניות ושוב מתחיל להרתיח את המים חוזר חלילה ללא הפסקה. כפי הניראה רגש הטמפרטורות לא עובד. היכן ניתן לרכוש רגש טמפרטורות מים חמים למכשיר פרימו? או שהבעיה אחרת?

    השבמחק
  65. תודה על המדריך לפירוק. יש נזילה בחיבור בין מיכל המים הקרים לבית של מנורת הuv. המים נוזלים רק כשלוחצים על כפתור מים קרים. רעיון למישהו?

    השבמחק
  66. מי שימכור פיות להחלפה יעשה מיליונים! למי יש כיוון?

    השבמחק
  67. תודה על המדריך המדהים. היכן אפשר לרכוש פיה ? שלי דיי אכולה ..והאם ישנם דגשים לגבי החלפת הפיה ?

    השבמחק
  68. איך מבטלים/מנמיכים את הצפצוף של הגנת ילדים?

    השבמחק
  69. שבוע טוב מישהו יכול להסביר לי איך מפרקים את הפנל בתמי לבלבל יש לי נזילה מים

    השבמחק
    תשובות
    1. יש פלסטיקים קטנים למעלה מתחת למגש הזכוכית. מזיזים אותם ואז תראה את ראשי הברגים.
      יש שני ברגים חמקמקים מאחורה למעלה

      מחק
  70. איך מפרקים את המכסה העליון של תמי 4 פרימו? לא רואה את הברגים. מישהו יכול לעזור?

    השבמחק
  71. קראתי שעל מנת לא לשרוף את גוף החימום לאחר החלפתו יש לדאוג שהמיכל יהיה מלא מיים. איך ממלאים מים אם המכשיר כבוי? הסולונויד לא יעבוד....

    השבמחק
  72. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  73. יש מפסק מאחור שמנתק את גוף החימום אך לא את המכשיר. אני אישית לא מחבר את החוטים לגוף החימום עד לסיום התהליך.

    השבמחק
  74. שלום בתמי 4 פרימו נזילת מים לשיש גם בלי שימוש ניתקתי מים וחשמל ולאחר שחיברתי מחדש אין יציאת מים בכלל אשמח לעזרה דויד

    השבמחק
    תשובות
    1. מבפנים זו מערכת מורכבת. יכול להיות מלא צינורות שנסדקו

      מחק
  75. שלום משהו יודע איפה אפשר לקנות פיה לנחליף

    השבמחק
  76. שלום,קיבלתי תמי 4 וכאשר מדליקים הצג מהבהב,בדקתי את המנורת uv שהתייתה שרופה,החלפתי חדשה ועדיין מהבהב,מה עודים?

    השבמחק
    תשובות
    1. ניסית לפרק ולבדוק את החיבורים של המסך?

      מחק
  77. שלום רב לכולם יש מישהו שיכול לעזור לי מופיע הבעיה של תקלה מספר 4 איך אפשר לתקן את הבעיה תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. תקלה 4 זה הרגש טמפרטורה, צריך להחליף אותו

      מחק
  78. חברים שאלה. יש לי תמיר באבל 4 שלאחרונה החל לנזול מהתחתית לשיש. פירקתי ואני רואה שיש טפטוף מהצינור של הניקוז אויר מהמיכל המרכזי. האם יש לזה פתרון? מצרף תמונה (הוצאתי את הצינור הזה החוצה על מנת להבליט)
    https://m.imgur.com/gallery/QqWzJIA

    השבמחק
  79. יש מצב שבתמי 4 פמלי מיכל מים קרים נוזל או רק בחיבורי הצנרת

    השבמחק
  80. היי יש לי תמי 4 ויש לי תקלה 2 אשמח לדעת איך מחליפים רגש ? איך מוציאים אותו ?

    השבמחק
  81. יש לי באבל בר 4 עם נזילה שמופיעה מתחת למכשיר
    איך מפרקים את המכשיר על מנת לטפל בתקלה

    השבמחק
  82. תמי 4 פמלי במזיגת מים קרים/חמים יש טפטוף מהתחתית
    פתחתי את הדפנות של המכשיר ולא ראיתי נזילה או צינור משוחרר מה יכולה להיות הבעיה??

    השבמחק
  83. הבעיה בברז החשמלי תפעיל ללא המכסים ותראה שהוא דולף

    השבמחק
  84. תודה על ההסבר, עזרת לי לפתור בעיה פשוטה (צינור חיבור המים לפילטר).
    שתמי 4 ניסו להפוך אותה למסובכת עם הסתרת הברגים מאחורי הפאנל האחורי.

    השבמחק
  85. איך מבטלים את הצפצוף הנוראי בנעילת ילדים?

    השבמחק
  86. בתמי 4 פמילי שמתי לב שיש נזילה רצינית על השיש , פתחתי את התמי 4 וראיתי שהזילה מגיע מאחד משתי צינורות שיוצאים מהבית של הסננים שיחקתי איתו טיפה והוא יצא מהמקום יחד עם הפיה שמחזיקה אותו , זאת אומרת שהפיה שיוצאת המבית סננים נשברה בתוך הצינור , השאלה היא אם אני יקנה בית סננים חדש וירכיב האם זה יפתור את התקלה?

    השבמחק
  87. בתמי 4 פמילי שמתי לב שיש נזילה רצינית על השיש , פתחתי את התמי 4 וראיתי שהזילה מגיע מאחד משתי צינורות שיוצאים מהבית של הסננים שיחקתי איתו טיפה והוא יצא מהמקום יחד עם הפיה שמחזיקה אותו , זאת אומרת שהפיה שיוצאת המבית סננים נשברה בתוך הצינור , השאלה היא אם אני יקנה בית סננים חדש וירכיב האם זה יפתור את התקלה?

    השבמחק
  88. גם לי יש בעיה דומה. נזילה מחיבור צינור כניסת המים לבית מסננים.
    הצינור מתחבר למתאם אפור שנכנס למעין תותב פלסטיק לבן שיושב בבית מסננים (לתוכו בעצם נתקע מהצד השני המעקף).

    מישהו יודע איך מפרקים/שולפים את הצינור עם החלק האפור מהתותב הלבן?

    נראה לי שיש שם בסה"כ גומיה שצריך להחליף, אבל לא הצלחתי לפרק

    העלתי תמונה של האזור בקישור הבא
    http://www.up2me.co.il/v.php?file=19354107.jpg

    השבמחק
  89. גם לי יש נזילה מהצינור השחור מאחורה שמתחבר לפלסטיק הלבן. איפה שרשום כניסת מים. רעיון?

    השבמחק
  90. תודה רבה על ההסברים המפורטים...כל הכבוד!!!

    השבמחק
  91. אתה מלך!!!!!! הסבר פירוק אליפות.

    השבמחק
  92. עזרה מהמקצוענים. תמי 4 פמילי, פרקתי את כיסויי הפלסטיק מהצדדים כדי להחליף את המגש שעליו שמים את הכוס, החלפה קלה אבל מאותו הרגע אין יציאת מים קרים וגם לא פושרים. כשאני לוחץ אני שומע ציפצוף אבל מים לא יוצאים. המים החמים עובדים בסדר, הוצאתי נורת UV והחזרתי ואיפסתי לנורה חדשה כיביתי והדלקתי וכלום לא עוזר. מרגיש לי כאילו ברז חשמלי לקרים לא עובד. יש כאן רעיונות איך להמשיך ?

    השבמחק
    תשובות
    1. משהוא לא חזר למקום, מה מופיעה בתצוגה ?

      מחק
  93. שלום
    דף כל כך מועיל - תודה על כל העיצות.
    יש לי מכשיר פמילי והבעיה שהוא מקרר ללא הפסקה אבל בצג הטמפרטורה לא משתנה (כאילו לא מקרר).
    מאיפה הבעיה?

    השבמחק
  94. היי, מכשיר פמלי, הפסיק להוציא מים קרים ( מוציא מים פושרים) למרות שההגדרות טמפ' מוגדר למים קרים. יש הצעה לפיתרון?

    השבמחק
    תשובות
    1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    2. נתק מהחשמל, חבר לחשמל
      ובהגדרות שחזר הוראות יצרן.
      מישהו כתב שכך נפתרה הבעייה עבורו.

      מחק
    3. גם לי אותה בעיה ולא עזר הפיתרון המוצע של דלית , מישהו הציע להחליף רגש מים קרים , האם זה פירון ?

      מחק
  95. למי רוצה לטפל במכשיר שלו בעצמו,
    חלקי חילוף ופילטרים לתמי4 ניתן למצא באתר שלנו

    https://www.merital.co.il/c/חלקי_חילוף_לתמי4

    השבמחק
  96. גם לי היתה אותה בעיה ולא עזר הצעת הפיתרון הזה

    השבמחק
  97. תודה על המדריך לפירוק.
    הבעיה שלי היא שהמים רותחים ללא הפסקה, ויוצאים אדים באופן קבוע. למשהו יש הצעה ?
    כרגע ניתקתי את כל מערכת המים החמים.

    השבמחק
  98. יש לי תמי 4 שכותב נורת uv הנורה נותקה התקן נורה הבעיה שכן יש נורה וניסיתי להחליף אותה וזה לא עזר אם למישהוא יש פיתרון זה מאוד יעזור לי

    השבמחק
  99. היי שלום לכולם,
    יש לי תמי 4 פרימו והוא מוציא לי ממש זרם חלש.
    בדקתי את הברז מתחת לכיור הכל פתוח ,שטפתי את המכשיר ע"י שטיפה אוטומטי ושום דבר לא עוזר יש למישהו רעיון מה עושים ?

    השבמחק
  100. שלום ! אשמ לעזרתם: התמי 4 פמילי שלנו מוציא מים רק לאחר שלוחצים עליו הרבה זמן ואז כעבור כחצי דקה מתחילים לצאת טיפות ולאחר עוד כעשרים שניות מתחיל לצאת הזרם הרגיל. מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה ?

    השבמחק
  101. תקלה 3 תמי4 באבל, שאלו כבר כמה פעמים ואין תשובה.
    בטוח מישהו יודע
    או - איך מבטלים נורת uv ? (במכשיר באבל)

    השבמחק
  102. הי איפו אני יכול לקנות בית מסנן לתמי 4 familly??
    אם הקליפס שלו שבור חייבים להחליף??

    השבמחק
  103. מים פלוס מעבדה מקצועית הנותנת שירותי תיקון מתקני מים 0542322616 ארתור

    השבמחק